StatCounter

luni, 2 mai 2011

Mărturisitorii - Minuni. Mărturii. Repere

 Editura Lucman a lansat recent volumul „Mărturisitorii - Minuni. Mărturii. Repere”, îngrijit de Ciprian Voicilă. Lucrarea, apărută cu binecuvântarea ÎPS. Justinian Chira,  are trei părţi: prima cu minuni făcute de sfintele moaşte de la Aiud sau de părintele Ilie Lăcătuşu, a doua cu interviuri cu foşti deţinuţi care L-au mărturisit pe Hristos în temniţele comuniste, iar a treia cu diferite materiale despre cinstirea noilor mucenici.

Detalii şi comenzi aici
Cuprinsul cărţii mai jos:
Nota editorului:
În loc de introducere:
Moaştele sfinţilor închisorilor la Muntele Athos
PARTEA ÎNTÂI: MINUNI
A) MINUNILE SFINŢILOR DE LA AIUD
  1. 1. Sfinţii din Aiud nu dorm
  2. 2. O mărturie din Ţara Sfântă…
  3. 3. Vindecarea de pancreatită
  4. 4. Cum am scăpat de operaţie
  5. 5. Tămăduirea ochiului bolnav
  6. 6. Băieţelul s-a vindecat complet
  7. 7. „Am simţit ca un balsam”
  8. 8. „M-am dus să mă spovedesc…”
  9. 9. Lăudaţi pe Dumnezeu întru sfinţii Lui
  10. 10. Durerile au dispărut
  11. 11. Sfinţii ne sunt ajutor de nădejde
  12. 12. O minune în care sfinţii cer să li se facă raclă
B) MINUNEA DE LA IAŞI
  1. 1. 19 martie , Teatrul Luceafărul, Iaşi
  2. 2. Minunea de la Prodromu
  3. 3. Minunea de la Biserica Învierea Domnului din Rădăuţi
  4. 4. „Dumnezeu vrea să fie cinstiţi şi noii mucenici”
  5. 5. „Ne-am minunat!”
  6. 6. „Boala nu a apărut. Pentru că nu avea cum să apară.”
  7. 7. „ 19 martie ”- minunea se repetă…
  8. 8. „Minunea s-a repetat la Mănăstirea Petru Vodă”
  9. 9. Demonizatul din Timişoara în faţa sfintelor moaşte
  10. 10. Trăind aproape de un sfânt mucenic
  11. 11. „Ia moaştele cu tine…”
C) MINUNILE PĂRINTELUI ILIE LĂCĂTUŞU
  1. 1. Părintele Ilie, un mărturisitor al lui Hristos
  2. 2. Memoriul de canonizare şi răspunsul Arhiepiscopiei Bucureştilor
  3. 3. Primele poziţii faţă de aflarea moaştelor părintelui Ilie Lăcătuşu
  4. 4. O minune relatată de Părintele Justin Pârvu
  5. 5. „Am văzut un mort, da’ nu-i mort, un mort viu…”
  6. 6. „Mă refer la părintele Ilie Lăcătuşu cu titulatura de sfânt”
  7. 7. „Eu o consider o minune…”
  8. 8. „Sfinţii sunt vii, mai vii ca noi!”
  9. 9. „Dumnezeu a lucrat minunat prin sfântul Său
  10. 10. „Pe mine m-a vindecat Sfântul Ilie Lăcătuşu”
  11. 11. „Nici nu ştiţi ce binecuvântare este pentru noi că îl avem”
  12. 12. „Sfântul Ilie Lăcătuşu face mari minuni”
  13. 13. „Misiunea sa nu s-a terminat”
  14. 14. Am văzut o minune”
  15. 15. „Acum ne veghează din Împărăţia Cerurilor”

PARTEA A DOUA: MĂRTURII
  1. 1. Părintele Gheorghe Calciu: „În celulă vorbeam cu Dumnezeu mai mult”
  2. 2. Părintele Justin Pârvu: „Să ne închinăm lor ca unor sfinţi!”
  3. 3. Părintele Sofian Boghiu: Rugăciunile celor din închisori
  4. 4. Părintele Arsenie Papacioc: „Nu contează decât maniera în care mori”
  5. 5. Maica Pangratia de la mănăstirea Viforâta: „Eu am partidul meu, partidul lui Dumnezeu,
nu al vostru”
  1. 6. Maica Mina: „Bucuria pe care mi-a dat-o închisoarea”
  2. 7. Aspazia Oţel-Petrescu: „Rugăciunea mi-a salvat viaţa”
  3. 8. Părintele Liviu Brânzaş: Modele contemporane de sfinţenie şi mărturisire creştină
  4. 9. Nicolae Purcărea, un mărturisitor al minunilor lui Dumnezeu George Enache: Episcopul-martir Nicolae Popovici, sau despre curajul de a rosti
  5. 10. Gheorghe Andreica: Mucenicia lui Niţă Cornel în lagărul de la Piteşti
  6. 11. Un sfânt printre noi – părintele Constantin Sârbu
  7. 12. Lacrimi, mângâieri, pătimiri

PARTEA A TREIA: REPERE
  1. 1. Î.P.S. Justinian Chira: Martirii secolului XX
  2. 2. Părintele Hrisostom Manolescu: „Să ne apropiem de vieţile sfinţilor mucenici din închisori”
  3. 3. Preot prof. dr. Mihai Valică:România între martiraj, asumare a istoriei şi teroare ideologică
  4. 4. Protoprezbiter Gheorghe Metallinos: Fenomenul Neomartirilor: importanţa lor teologică şi naţională
  5. 5. Sorin Lavric: Nevoia de martiri
  6. 6. Danion Vasile: „Să nu ne uităm mucenicii”
  7. 7. Părintele Serafim Rose: Despre rugăciunea către sfinţii necanonizaţi
  8. 8. Despre prăznuirea noilor mucenici în Biserica Ortodoxă
  9. 9. Acatistul Noului Mucenic Valeriu Gafencu, Sfântul închisorilor

2 comentarii:

Anonim spunea...

Am facut-o cadou unei persoane cu aplecare inspre religie si este incantata de ea.

Cosmin Budeanca spunea...

Personal nu am vazut/citit cartea, dar ma bucur ca ati reusit sa faceti o persoana fericita.